Tips till fattiga klädintresserade och impulsköpare:

Well, sedan jag började spela igen har jag ju gjort alla dagliga varje dag, men vissa undantag vill säga. Därmed har jag samlat ganska mycket JS och beslutade mig för att införskaffa mig allt det  jag velat införskaffa men inte gjort. Jag är ganska bra på att köpa saker saker jag inte behöver. (Jag faller för billigt skräp jag ändå inte använder) men kände att det skulle bli en ändring på det. Så jag satte mig helt enkelt ner med det fantastiska programmet Starstable databas och gick sedan sakta men säkert igenom alla affärer på Jorvik och skrev ner allt det jag ville köpa, vart det fanns och hur mycket det kostade.
 
Såhär blev det tillslut:
 
 
Så när jag börjar närma mig maxmängden i JS går jag helt enkelt igenom listan och väljer vad jag ska köpa. Allt som allt är det 77 objekt och än så länge har jag köpt 16 vilker är lite drygt 20%. Det jag gillar med det här systemet är att jag får ett tydligt mål med mitt JS insamlande. Jag vet varför jag gör det.
 
Well, jag rekommenderar det verkligen, till alla igentligen. Strukturerat och motiverande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback