God dag

Vet inte hur jag ska börja mitt inlägg men säger i alla fall hej. Sommaren närmar sig, jag slutar snart 9:an. Varje dag ser jag till att göra alla dagliga bortsett från några enstaka undantag, en runda brukar ta kanske tre timmar så det blir ju lite jobb ändå. Jag börjar komma ikapp men ryktesbyggningen. I torsdags blev jag beundrad med Åskviggens cirkel, i onsdags med Jorviks fiskeklubb. Idag blev jag beundrad med Goldspur familjen. Bara Södra avdelningen och G.E.D kontoret kvar.
 
Förresten var jag på Vrigstad marknad idag och införskaffade mig en ny Schleich-häst. Well, det var ett tag sedan sist. Jag har samlat lite på dem men inte övermänskligt ambitiöst. Har väl drygt 30 hästar nu + en åsna & en hund. I alla fall blev det en trakehnare hingst som fick namnet Convic.
 
 
Och förresten, inte för att ni bryr er men här har ni en bild på mig:
Vacker som få.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback