Större delen av dagen

Har jag spenderat med vänner både från Wicked Wolves och utanför. När jag vaknade loggade jag direkt in på SSO och fick ganska snart en förfrågan om jag ville dra iväg till cirkusen. Jag är sällan där men nu när det inte är så mycket folk tycker jag att det är riktigt mysigt! Jag har inte dragit igång med aktiviteter än men jag hoppas att vi är tillräckligt många för att ha några i veckan.
 
 
Efter det drog jag iväg och levlade Supernova ihop med Anna Friendforce och Maggie Sunbear (Som anslöt sig lite senare) Efter bara några tävlingar blev Supernova lvl 10 och efter att ha gjort resten av tävlingarna (Inte riktigt sant, har Vingården och Marley's kvar) har jag kommit nästan halvägs till lvl 11. Dock måste jag börja spara till Supernovas hästskor så hon kan få dom tills det att hon blir lvl 15.
 
Efter att jag levlat bestämde jag med Ari och Astrid från klubben att vi skulle dra iväg och köra lite kurra gömma (Som det var väldigt länge sedan jag körde) Så sammanfattningsvis har jag suttit vid datorn större delen av dagen (Helgen) men det var å andra sidan ganska länge sedan jag på riktigt umgicks med folk på SSO så det kändes skönt att ta igen lite.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback