Sol och Glasögon

 
Jag blev faktiskt väldigt posetivt överaskad av glasögonen. Tycker dom lyckats bra med utseendet då det inte alls ser så tillgjort ut. Dock är kvaliteten sådär.. men det kan vara lite svårt att få så små detaljer att bli super perfekta. Jag tyckte att utbudet var lite dåligt, men det verkar ju onekligen som att dom kommer utöka sortimentet. Jag hade gärna set några lite mer "trendiga" glasögon. De med lite kraftiga svarta bågarna till exempel.
 
Jag kände att jag ville ha ett par riktigt nördiga, runda glasögon. (Hade helst dock haft dom i svart, men tror att det kommer senare typ dubelt gånger så dyra som dessa) Annars klarar jag mig bra med de jag fick som LT och det svarta "Pilotglasögonen"
 
Denna uppdateringen får en tumme upp. Fast jag uppskattar alltid när det kommer helt nya saker. Det vill säga nya funktioner och nya sortes klädesplagg eller utrustning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback