Ordnar inför öppningen av södra Jorvik

Något som jag bestämde ganska tidigt i mitt spelande var att så fort södra Jorvik öppnar ska jag packa alla mina saker och flytta ner till Jorvik stallet och öppna en ranch där. Detta bestämde jag till viss del ihop med min fru Daisy Goldnight och min dotter Astrid Highforest. Nu har även två av mina bästa vänner, Alice Silverberg och Adrienna Darkbell (Som numera är gifta) anslutit sig. Därför är jag i full gång med att planera för en hemsida, stamtavlor och annat roligt. Jag har börjat med att skriva ner stamtavlor för mina egna hästar och har än så länge kommit till andra generationen.
Detta är då en grovskiss på hur det ser ut. Är lite osäker på Summersouls förfäder. Är inte helt hundra på om dom ska vara "kända" utan att man inte vet vilka hennes föräldrar är, men detta får stå sålänge. Jag ska åtminstone göra en genration till och har tänkt knåpa ihop en snyggare stamtava som bas för alla de andra ikväll. Jag är i alla fall jättetaggad på detta och hoppas att det blir bra! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback