Äntligen fick jag användning av mitt fan girl-skrik

Jag kan inte sätta mågra ord på hur jag känner just nu, hela mitt huvud snurrar runt just nu och lyckan jag känner är överväldigande. Men så fort jag såg bilderna (På Lily's blogg först) bubblade glädjen upp ur mig och jag var bara tvungen att skrika, hoppa och gråta på en och samma gång. Ja, det var nog det närmaste jag kommit att "fan girla"
 
 
De två översta bilderna antar jag är från Södra Jorviks bygd och det är.. perfekt. Nej ärligt talat vill jag gråta när jag ser bilderna. Jag ser det framför mig, en gammal frank stad där det gänger tvätt mellan husen är helt ojämt bygda och det finns balkonger överallt. Ringarne i norte dame liksom. Den tredje bilden är från den mysigaste skogen jag någonsin skådat. Man bara känner mystiken i den bilden. Den har verkligen den här skumma, luddiga känslan som jag återupplever typ hundra filmer i. (Och är gör posteffekterna allt) Och sen sista bilden.. Det där fältet. ♥ Man ser verkligen hur otroligt mycket bättre de blivit på att skapa. Jag var orolig för att Södra Jorvik skulle bli ett glesbebyggd, tråkig och osamanhängande område, men allt tyder på att det var fel av mig.
 
Jag Ballice, Ari och resten av familjen ska flytta dit på stört när det öppnar. c8



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback