Tänkte börja blogg lite igen

Och även visa att jag fortfarande lever. Jag har helt enkelt inte fått rätt tillfälle att slänga in ett inlägg på de senaste dagarna. Hur som helst ska jag försöka bli aktiv här igen, för det är ju faktiskt kul att blogga. Fast tänkte testa lite mer rollspelsbloggning framöver. Inte bara dock, kommer fortsätta med min helt ologiska tankeställningsinlägg men utöver det kommer jag följa Maggies "huvudberättelse" som självklart är kopplat till spelets egna. Det lär dyka upp en hel drös inlägg redan imorgon. Det som hänt i övrigt är att Maggie Westbridge har flyttat till Skördebyggden utan att ha ett hus, hon är därför hemlös, igen. (För er som inte förstår kopplingen kan jag berätta att jag helt plötsligt blev hemlös då mitt hus blev ersatt med Firgroves försäljningsstall) Och ni kanske tycker att jag är larvig som enivas med att ha ett "hus" men jag känner faktiskt att om jag har ett hemstall måste jag baske med också ha ett hus att bo i! I övrigt så planerar Maggie att börja på Jorviks Hippologiska institut. Dessutom har Wesbridge-familjen fått påök. Jag ske ge er en hint om namnet:
 
 
 
 
Fortsättning följer i nästa inlägg om Maggies spännande liv. (Var bara tvungen c:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback