Vad hände?

Vad hände med mig, vad hände med Maggie Westbridge? Man kan nog säga att jag dog för varje gång jag tar mig samman och loggar in känner jag mig som en vålnad som inte går att ses av någon. Jag trodde inte att det skulle bli såhär illa. Trots att jag vet att det inte går försöker jag hålla mig aktiv på fyra hemsidor samtidigt. Det slutar med att jag inte kan prestera på någon av dem. Mitt liv är en enda röra. Till en början trodde jag att uppdateringen kunde hålla mig kvar. Det funkade inte så bra. Förra veckan var jag kanske inte en timme på onsdagskvällen men inte en minut efter det. Mitt liv är en enda röra just nu. Jag har varken orkat eller velat träna på två veckor och dagarna bedrivs genom att se på meningslösa filmer från morgon till kväll.
 
Det komiska i det hela är att jag vet mycket väl att jag vill hålla till på Star Stable. Men varför är det då så svårt? Som jag sa innan känner jag mig som ett spöke som glider omkring. Helt utan mening rider jag från plats till plats och funderar på om jag ska skriva något i vän-chat eller i globala eller bara gå fram till någon och vara mitt riktiga spontana jag. Man det gör jag inte.
 
Jag vet inte riktigt varför jag skriver detta men jag behövde skriva av mig. Just nu funderar jag på om jag faktiskt ska publicera detta eller inte...


Hej Maggie :)
Jag tkr du verkar vara en otroligt cool, rolig och schyst tjej :) Ses på sso nån dag? :)Posta mig, Paulina Weststorm så ser vi när vi kan ses? :) Btw älskar jag spontana, flummiga och random personer :D

2013-05-19 // 17:42:34

Aww♥ Vi finns här för dig, på bloggen, ja, i SSO också för den delen

2013-05-21 // 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback