Outfittävling med klubben

Har haft en jättetrevlig förmiddag. Vi hade en outfittävling i klubben. (DBC då alltså xD)
Lite spontant sådär. ;3
 
Det gick riktigt bra för mig. Jag vann både första och andra ronden och fick sedan rikligt med poäng i de andra. Det var verkligen superkul! Vi fick ringa hem och sedan sa domaren vilka färger som gällde för just den ronden och sedan fick man göra en outfit och rida iväg mot Steves. Dock lite jobbigt för mig som bor i FG och inte gillar att ta transport x'D
 
Dessa oufits ställde jag upp med:
 

 
Efter tredje ronden räknade vi ihop poängen och utsåg en vinnare. :'o
 
 
Och efter det hade vi två extra ronder. Då deltog jag med dessa:
 

 
Det var verkligen jättekul. Särskilt när man får respons för det man älskar! :'D
Som sagt, awesome! Jag håller även på att jobba med det som är kvar av designen. ;P
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback