Ny bloggdesign!

som ni kanske ser har det dykt upp en ny & fräsh bloggdesign idag och jag kan med full sanning säga att jag har jobbat med det under flera av dagens timmar. Själva headern & bakgrunden tog inte så lång tid men jag var ju tvungen att hitta en bloggdesign att ladda ner som dög. Den ska vara stilren, men inte för enkel! Proffsig men ändå inte för mycket. Lättarbetad men med många möjligheter. Trevliga färger men åndå inte för mycket färg... hehe så ja xD
 
Jag är inte klar ännu. Jag ska fortsätta pilla med sidmenyn imorgon. Plus att jag ska försöka göra en ny, ja vad ska man säga? "Signatur" till inläggen.
 
Jag har tidigare alltid varit en motståndare till att ladda ner gratisdesigner utan har alltid velat göra allt själv. Men ja är så glad att jag valde att göra såhär. Inte bara att det blir väldigt mycket snyggare. Det finns även mycket fler möjliheter för mig att fixa och trixa. Jag lärde mig otroligt mycket om bloggdesigner idag och är taggad för att lära mig ännu mer imorgon. Målet är att i framtiden kunna göra bloggdesignerna helt själv!
 
Plus och minus med denna designen:
 
Snygg & stilren
+ Dropdownmeny över headern
+ Väldigt enkelt för mig att ändra & göra om
 
Har tidigare haft 560 som bildstorlek. Nu är maxbredden 690 och därför passar inte mina tidigare bilder.
Inget mellanrum mellan bilderna som jag gillade att det var på min förra design


Jag tycker det är jättesnyggt, den är lite trevligare än den förra du hade :)

Svar: Haha ja precis. Jag behövde göra om lite x)
Maggie Westbridge

2013-03-10 // 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback