Maggie - genom tiderna

Hola, jag tänkte faktsikt visa lite bilder på hur jag har förändrats under mitt SSO spelande. Utseende mässtigt då framför allt. Jag har ganska lite bilder från forna tider men som tur är har jag ändå några. När jag började spela SSO såg jag ut ungefär såhär:
 
 
Föreställ dig mig i startutrustningen så får du mig som en liten newbie. Fast såhär såg jag ut under en ganska lång period och jag red runt i denna outfiten 24/7 och tävlade i den dessutom. Detta var ju alltså innan salonger fanns tillgängliga. Jag slutade spela runt April förra året om jag får gissa och började igen efter sommarlovet. Och som ni vet hände det mycket under den perioden.
 
Ganska snart efter det att jag kom tillbaka bytte jag till detta håret. Jag vet att jag ser fruktansvärd ut i det och det var kanske därför jag bytte efter bara nån enstaka vecka. Jag hade fortfarande nästan samma outfit på mig hela tiden öven om jag började variera mina kläder lite mer.
 
 
Efter att jag dumpat det röda håret ville jag testa något nytt. Jag bytte nämligen till detta:
 
 
En ny vacker era uppkom i mitt SSO spelande. Jag borjade på allvar intressera mig mer för kläder. Jag startade upp Sea Wolves Order på nytt och lyckades för första gången komma någon vart. Jag utvidgade mitt kontaktnät, saffade fler vänner och träffade nytt folk via klubben. Mina vänner såg mitt vita, spretiga hår som mitt signum. Dom kallade det till och men "Maggie frissan" I början hade jag det guldiga sminket men bytte under halloween till det svarta och höll kvar vid et ett bra tag.
 
Sedan kommer vi tills där jag är idag. Efter ett tag föll jag i fällan och bytte till "sidhåret"
 
 
Jag älskar det men saknar ändå mitt spetsiga. Här utvecklade jag mitt klädintresse ännu mer men har svårt att säga vilken stil jag står för. Det går helt enkelt inte att peka ut mig under en speciell. Jag sätter på mig det jag är snyggt, så enkelt är det ;3
 
Om det är något som är säkert är det att jag alltid kommer stå för mitt vita hår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback