Hejsan hoppsan!

 
Jag har precis börjat praoa, kul va? 8D Jag har hand om 1 till 3 åriga, bajsluktande, dreglande barn. Ännu roligare va? Visst blir ni liiite avundsjuka, va?
 
Hehe nä men det var första dagen idag och klockan är strax efter tio och jag vill ändå inget annat än att krypa ner under täcket. Dessutom tvingades jag träna efter en dag på "jobbet" och när man kommer hem tävlar man i Gåc med halvslutna ögon och lyckas stappla in på en 4e plats, jippie.. o.o
 
Hur som helst är jag inne i en sådan där tänkarperiod nu. Varför finns jag? Finns gud? Varför finns orättvisor? Varför existerar elefantfiskar? Som ni ser har jag mycket att tänka över men jag ska ändå föröka hålla igång bloggen ;3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback