Dressyrtävling med DBC

Dagens event vart dressyrtävling med program och allt sådant 8D
Ska jag vara ärlig gick det riktigt dåligt för oss idag. Allt var mitt fel, det blev fel gångarter, fel väger, ja allt som kunde gå fel gick helt enkelt fel. Men det är bara att bita i det sura äpplet och komma tillbaka!
 
 
Jag lyckades dock ändå kamma hem priset "Snyggast outfit" vilket jag blev vldigt glad över, tack!
 
 
För övrigt får ni ursäkta för dålig uppdateringe men har ingen riktig inspiration just nu. Vi får se om den kommer tillbaka snart! Annars.. ja vi får se :3


Guud vad fin blogg! Gör du designerna själv? :D

Svar: Tack så jättemycket! Själva grunddesignen har jag inte gjort själv för så bra är jag tyvärr inte. x) Men i övrigt är allt gjort av mig: Header, bakgrund, profilbilder m.m :3
Maggie Westbridge

2013-03-24 // 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback