Diamond Bubbles Models

Jag är från och med nu (elleregentligen från igår kväll) med i Diamond Bubbles Models, förkortas DBM. DBM's huvudsakliga uppgift är att blogga om Mode, en gång i månaden släppa en modetidning & även ha modevisningar då & då.
 
Igår vart det uttagning och totalt 11 (det vil säga alla xD) I denna månadens tidning representerar jag månadens frisyr & smink vilket ska bli riktigt spännande! Jag vet ju faktiskt inte vad jag ska ha ännu! ^^ Annars är jag huvudsakligen modell. Jag kommer försöka lägga upp artiklar & bilder så ofta som möjligt på DBM's blogg.
 
 
Bjuder på en liten bild från uttagning. Jag måste medge att jag är så sjukt taggad på att jobba med detta! Jag kan nästan inte bärja mig tills vi ska börja fota! xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback