Tillbaka på skridskor

Idag är det en dag jag varit ganska nervös för ett tag. Idag ska jag nämligen träna första passet på hela säsongen. Jag tror att jag har nämt att jag åker knståkning här på bloggen och mycket dessutom.
Anledningen till att jag är nervös är för att i konståkningsvärden är säsongens första träning så offantligt viktig. Men tanke på att jag inte åkt på kanske tre eller fyra månader är det ganska oklart hur det kommer gå. En bra träning kan ge mig styrkan att hålla igång och utvecklas en dålig träning kan få mig att sjunka ner till botten. Med tanke på hur ofantligt bra det gick förra året är jag nästan mer nervös. Jag vill verkligen utvecklas och inte börja om från början igen.
 
Och nu är ju detta en SSO-blogg så vad har det för koppling till SSO undrar ni? Jo, idag är inte bara första passet utan det är även första dagen på träningslägret. Jag kommer framöver träna tre timmar is och en timme dans i en veckas tid. Jag åker nu vid 8:00 för att starta om nån timme och slutar inte förens 18:40. Hade jag tänkt på detta lite tidigare hade jag gjort ett tidsinställt inlägg. Jag får väl spela SSO till midnatt och gå upp vid sju och sedan se hur länge jag pallar.
 
Och jag ska försöka sluta med bildlösa inlägg nu för jag vet själv att jag inte är ett fan av det.


Såg den nya designen nu, den var ursnygg!

Svar: Åh man tackar! :D
Maggie Westbridge

2013-07-29 // 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback