Ny bloggdesign på G.

Tro min när jag säger att ända sedan jag publicerat inlägget om att jag har gått med i Rainbow Dragons har jag jobbat med en nedrans ny header. Japp det stämmer, inte kommit längre än så på åtta timmar. Jag har fotat en hel del bilder vilket ni kanske inte tror tar så lång tid men när man ska ta ett par bilder på varje häst, hela tiden byta outfits och sedan rida till diverse olika ställen tar det ett tag. Jag har fått göra om näst intill allt en gång då Gimp bestämde sig för att krascha. Och nu snackar vi inte ens om hur mycket problem jag har haft för att få det så som jag ville. Och nu en halvdag senare inser jag att jag hatar den och kommer inte lägga upp den färdiga skapeösen på bloggen.
 
 
Jag kommer fortsätta kämpa ett tag till idag för att sedan fortsätta imorgon. Jag vill inte avslöja för mycket om vad jag gör men kan meddela att jag fallit i fällan och kommer göra något som är ganska populärt i dessa dagar, tyvärr. Hoppas ni har en mer avslappnad sommar är jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback