Framtidsplaner för Soya

Inte för så länge sedan gick Suppersoul från att vara lvl 11 till lvl 12. Starx innan hästfunktionen släpptes bestämde jag att jag inte skulle köpa en ny häst förens de hästar jag redan hade var i lvl 15. Sedan kom freisern och dumt nog skulle den ha ett release-pris och det kändes dumt att vänta och sedan betala 300 sc mer. Men Summersoul är fortfarande min prioritering.
 
 
Det händer att kompisar levlar mina hästar och de brukar fråga om de ska ha tävlingskläder på och mitt svar blir alltid "Nej, jag levlar inte med tävlingskläder" Några gånger får jag ett "Varför?" tillbaka, och det är väl inte så konstigt. Du rider väl inte in en unghäst uppklädd i tävlingskläder? Även om hästarna inte nödvändigtvis är unghästar så väljer jag att se på det som om jag faktiskt rider in dom, tränar dom för att passa just mig.
 
Jag har bestämt mig att när en häst kommer upp i lvl 13 ska jag börja tävla med denna på riktigt. Sträva mot att slå mina rekord och köra championat, och när dom sedan hommer upp i lvl 15 är det dags att rikta in hästen på något speciellt. Jag har redan haft känningar och tycker att Soya och Western klickar väldigt bra ihop. Hon och jag, vi ser ganska bra ut med westernkläder ute på barrel banan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback