Varför jag inte gillar championatet..

Det finns flera anledningar till varför jag börjar ogilla championatet mer och mer...
  1. Jag lider av en mycket allvarlig sjukdom. Den gör att jag får häftiga skakningar, extrem kissnödighet och humörsvängningar vid minsta press. Kortfattat: Jag blir nervös för ingenting! Så gång på gång måste jag springa loppet med ofrivilliga ryckningar och en snart sprängande blåsa. Dessutom får jag ett raseriutbrått så fort jag bommar på ett hinder...
  2. Jag lider av något annat med, en fobi denna gången (Förresten så lider jag av ganska många fobier) Denna fobi kallas folkfobi. Ni hörde mig! Jag får panik när jag inte ser vad som är framför mig. Championaten har en dålig vana av att klämma ihop alla tävlanden i en fet klump. Vilket bara gör mig mer skakig och arg.
  3. När man sedan har sprungit klart loppet med ett förhoppningsvist bra resultat ska såklart alla ha ett lopp bort till brevlådan för att ta del av sina (för dom flesta) 25 jorvik shillings. Vilket för mig bara leder till ännu större ångest.
  4. När jag äntligen får någon kontakt med den rödmålade fågelholken så märker jag att det enda  jag stått och väntat på var ytterligare en tråkig 3:e rosett att slänga i min 3:e rosett samling..
Som ni märker går detta bara runt i en ond cirkel. Jag måste få ett slut på detta! det är därför jag fortsätter springa detta förbaskade lopp... -.-"
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback