Ska nog ta och börja tävla igen :D

Ja det ska jag nog. Tidigare (Eller snarare fram tills det att jag var i lvl 12 och kom in i Gylleneåsarnas dal) handalde mitt SSO spelande om uppdrag, sysslor och tävlingar. Jag gjorde nästan allt som fanns tillgängligt varje dag! (Även jag tycker det verkar konstigt nu i efterhand) Om jag inte hann göra en tävling fick jag typ ångest. x)
 
I alla fall jag saknar jag allt tävlande. Jag har därför tänkt att börja igen. Inte som förut då jag stressade igenom alla tävlingar som fanns. Nu ska jag välja en tävling och göra den ordentligt. Som igår. Då gav jag mig inte förens jag hade dagens bästa. 
 
Idag blir det Paulins bana. (Vi får se om jag kör båda eller bara den ena) Hörs! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback