Heavy Vampires & Rowsa hoven!

Har haft en helt underbart galen kväll. Det började med att jag efter 20.00- championatet blev inbjuden till en klubb vid namn Heavy Vampires. Jag hade precis lämnat MK (egentligen inte av någon större anledning. Det är en toppenklubb jag rekomenderar varmt! ;3) och kände att jag kunde väl prova denna. Det är ännu inte så många medlemmar men jag hade i alla fall jätte roligt med dem. Vi red till Hollow Woods och picknickde. Jag har mycket goda känningar av denna klubb då den liknar mitt älskade SWO! ♥
 
 
Efter det fick jag finbesök av Attid Highforest. Men tyvärr kunde vi inte njuta ifred... för rowsa hoven döck upp! ;_; För er som inte är bekant med denna varelse så är det en fruktansvärd läskig rosa hov som letar efter sin försvunna kompis. Om man kommer i dess väg kan man lika görna kyssa sin rumpa farväl.
 
Till en början blev jag tillfångatagen av rowsa hoven (hoofen) men jag lyckades fly till slut. Men sedan tog hoofen Attid i stället. Hoofen käkade upp Attids hjärta så han blev en del av henne och började leva i hennes kropp. Så rowsa hoven (i form utav Astrid) började jaga mig.
 
 
Ni tror säkert... haha är det läskigt!? Och JA. Det påminde lite om Slender. Man är helt ensam i skogen det är mörkt och helt plötsligt ser man någon. Jag höll på att få hjärtatack typ 14 gånger. Men.. myggan vinner alltid. Ja tills hennes dum dummi dum dumma pappa kommer och stänger av datorn förstås.. -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback