Häst på rymmen! :O

En häst slet sig och galopperade i vild panik ifrån Hästsportcentret. Jag satte efter den men han var verkligen inte lättfångad!
 
 
Shit vilken kväll så fort jag kom i fatt honom gjorde han några bocksprång och stack iväg åt ett annat håll men fick i alla fall fast honom tillslut.
 
Jag känner att jag fångar in lösa hästar alldeles för ofta..
[Haha det är sant en gång när jag var på ridläger, jag var by the way typ helt ensam på hala stallplanen, så ingen annan! Men helt plötsligt ser jag en häst springa omkring. Så jag tar några äpplen och ger mig iväg efter den. Haha jag var typ 8 när detta hände och jag var sjukt stolt. Men när jag kom tillbaka med hästen säger en lägerledare "Men vad gör du?! Du kan ju inte bara ta en häst!!" Och jag bara "men men"... ;_; )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback