Myggan i Gylleneåsarnas championat!

 
 
Se och njut när jag - Myggan Westbridge i egen hög person tävlar, och misslyckas.


Hur får du det i så bra kvalité med Bandicam?

Svar: Ska jag vara ärlig är jag så fruktansvärt okunnig att jag har ingen aning. Jag hade riktigt stora problem med Bandicam innan för spelet laggade så fruktansvärt mycket när det var på och filmen med. Först testade jag att sänka kvalitet när jag filmade men jag förstod att det inte skulle bli bra. Jag antar att jag bara har tur det kan möjligtvis vara min dators förtjänst med men jag har som sagt ingen aning. Men det finns en sak jag gjorde medvetet och det är att jag la in ett filter på filmen (när jag redan laddat upp den på Youtube) Detta filtret gav faktiskt en klar skillnad på färgernas kvalitet.
Maggie Westbridge

2013-03-01 // 02:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback