Jag ska flytta till Firgrove!

Jag har alltid tyckt mycket om Firgrove. Ett av mina äldsta minnen från SSO är när jag precis blivit starrider och begav mig av åt ett håll för att se vart jag hamnade. Helt plötsligt så befann jag mig i Firgrove byn och blev genast förälskad! Jag vet inte vad men det är något med den lugna miljön och närheten till naturen. Dessutom påminner det mig om gamla byar med den kraftiga timmermuren och de gammelmodiga husen! :D
 
I alla fall begav jag mig till Firgrove för att kolla på en bostad. Någonstans måste man ju börja!
 
 
Till slut föll jag för det sista huset här. Det är lite större än det i Silverglade byn men jag gillar det. Huset har att litet kök med ett matbord att äta vid, ett vardagsrum i kontakt med köket, ett badrum och ett sovrum. Och så har vi ju vinden också som inte går att använda till mycket.. c'x
 
 
En liten bild på köket. Allt är ganska gammalmodigt men det går ju att renovera! ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback