Firgroves championat?

 
Detta var något som satte tankar i huvudet på mig redan första gången jag såg det. Jag är ju knappast den enda som har lagt märke till att dem skrivit fel eller snarare kodat (eller hur man nu säger) spelet fel så det visas fel text. Tänk vad mycket vi kan få reda på bara på grund av att dom gör ett litet misstag. Men vad kan då detta betyda? Vi får reda på så mycket ur en liten text:
 
♦ Dom håller förmodligen redan på med att jobba med Firgroves championat för inte skriver man väll texten innan man börjat jobba med championatet?
♦ Firgoves championat kommer förmodligen gå i den riktningen som jag misstänkte för jag har faktiskt redan börjat kika på möjliga vägar. För även om det inte står precis i texten så antar jag att det ska gå över / runt / vid Silverglades sandtag. (Området kring fårhagen)
♦ G.E.D är på gång igen. Här säger hon faktiskt utan några konstigheter att G.E.D börjat gräva i sandtaget. Och har G.E.D någonsin gjort något som vi inte har fått stoppa? Riva ML, Pumpa olja, Och så var det ju Norra länken också. Jag är nästan helt säker på att det kommer uppdrag rörande detta. Antingen före eller efter FG's championat eller båda och kanske? Kan grävandet ha något att göra med skylten i skogen eller det mystiska nya huset?
♦ Dem pratar ju även om en storm. Som alla förutom våra allra nyaste medlemmar säkert vet fick SSO något annat än sol och blå himmel för första gången under julen då det faktiskt snöade. Kommer vi återigen få se en väderskillnad i spelet? Kommer den påstådda stormen endast pågå under tävlingstiden eller kommer den vara under hela perioden som Firgroves championat finns tillgängligt, eller längre?
♦ Detta championatet kommer vi nog inte få testa fören om några månader. Moorlands championat höll sammanlagt på i drygt två månader och jag förväntar mig att Gylleneåsarnas varar lika länge. Detta visar ju även hur lång tid det tar att skapa dessa saker. Ja om de måste börja i så god tid innan.
♦ Just detta korta meddelande (som vi faktiskt inte skulle sett) fick mig att inse hur många bollar skaparna av SSO har i luften just nu. Tänk er: Hästfunktionen, Jorviks stallområde, Dinodalen, huvudberättelsen och så Firgroves championat på det. Och detta är ju bara dom stora projekten vi känner till. Vem vet vad för andra saker dem jobbar på. Dessutom måste dem se till att tillfredsställa oss varje onsdag i uppdateringen annars slutar vi spela och dom slutar skapa.
 
Med tanke på detta har jag bestämt mig för att sänka mina förhoppningar på kommande uppdateringar. Jag ska istället se positivt på dem mindre. En liten uppdatering betyder att dom lägger ner mer tid på att jobba med det vi verkligen ser fram emot. Må hästfunktionen och Jorviks stallområde komma när det kommer bara ni ser till att det kommer!
 


Kul att läsa, håller med om allt du skriver :)

2013-03-01 // 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback