Påsk hoppning!

Idag var det påsk hoppning som stod på schemat för DBC! Jag var först ut och faktsikt ganska nervös. För första gången gången var jag med på en hopptävling där man själv får välja program. Jag bestämde mig för att släppa taget lite och mäst ha kul så det blev mycket volter och annorlunda vägar. Väntar nu på att de andra ska köra. Tror det är 13 totalt (Om ingen mer tillkommit) och just nu är det nummer 6 så det är en bit kvar.
 


Hej!
Jättefin blogg, men jag undrar vart du hittade tränset? Jag vet att man letar efter påskägg och så, men jag undrar vem man frågar och vart ;D
Kram Ylva

Svar: Hum.. det var en bra fråga du. Jag skulle tro att det är från Barney men kan mycket väl ha fel. Det är i alla fall min gissning. :3
Maggie Westbridge

2013-04-09 // 18:14:47

Oki, ska leta där ;D
Tack ^^

2013-04-10 // 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback