Onsdagsuppdatering

Uppdateringen är nog det som alla har väntat på! Men det känns ändå inte som något stort för mig. Jag hade ju som Life Time-medlem tillgång till uppdateringen sen innan. Jag kan inte medge att jag är så glad för jag fick testa funktionen som Life Time. Det känndes inte på riktigt. Hästfunktionen fanns tillgänglig men ändå inte. Det bara kändes, konstigt. Som att jag aldrig fick möjlighet att glädjas för att den faktiskt var här.
 
Hur som helst, nu är den det på riktigt! Och även dom ursnygga morganhästarna!
 
morgans!
 
Jag tycker att dom två längst bak är otroligt fina. Älskar färgen på den gula och fuxen är to die for på grund av de vackra ögonen och den muskulösa kroppen. Det är defenetivt en av dessa eller en av de holländska varmbloden som blir mitt nästa köp (Om det inte kommer nya färger inom den närmsta tiden) 
 
Tycker även det är kul att det finns fler hästskor nu. Om det finns några som har tre eller mer i snabbhet ska jag utan tvekan köpa dom. Jag måste ha det bästa! x) Köper kanske ett par endå för kommande hästar.
 
Trots att jag är glad för hästarna är jag esviken för att inte tröjorna kom. Hade hoppats och trott att dom skulle anlända till spelet denna veckan. Hur som helst har jag dålig koll på hur lång tid det faktsikt kan ta. Kanske har dom haft för mycket jobb med hästfunktionen för att hinna med att konstruera all tröjorna.
 
Och angående den dåliga uppdatering är det för att jag har så mycket att stå i med den nya klubben. Jag har jobbat hårt med denna klubb bloggen: www.Hawks.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback