Jag vill driva klubb igen

Rubriken säger det väll det mesta. Sedan jag upplöste Sea Wolves Order har jag nästan var enda dag fundrea på att åter igen starta en ny klubb. Jag har aldrig riktigt ångrat mitt beslut men det är klart att jag saknar det som en gång var verklighet men nu endast är avlägsna minnen. Jag gillar DBC, verkligen! Men det finns tidpunkter jag känner mig mer hemma än andra. Jag trivs i mindre grupper, grupper där alla kan stå i centrum. Inte bara där några snackar och andra gör sitt bästa för att hänga med i konversationen.
 
Det är faktiskt en lite rolig historia det där med Sea Wolves Order. Redan som en lite nybörjare, kanske till och med första dagen bestämde jag mig för att driva en egen klubb! Så det gjorde jag så fort jag kom upp i level 5, jag skapade Sea Wolves Order. Jag tänkte länge igenom namnet och så fort jag var klar började jag bjuda in randoms. Det är ändå lustigt att det blev så bra som det blev till slut.
 
Hur som helst har jag snackat med Astrid Highforest om att starta klubb. Till slut bestämde vi oss för att om det blir något ska vi starta var sin. Två systerklubbar som står sida vid sida. Mer än bara ett sammarbete. Idén lockar mig ofantligt. Då vi både kan ha event ihop och tävla mot varandra! Hur som helst funderar jag fortfarande på det. Att gå ur DBC är inget jag gör bara sådär men jag blir mer och mer säker för varje dag som går! Jag är redo för att åter igen driva en klubb!
 
 
Och angående provridningen av hästarna gick det ganska bra. Men jag är ändå inte helt nöjd med någon av dem. Jag vill ju inte köpa en häst och sedan ångra mig. Bättre att vara helt säker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback