En liten update

Jag har ju bloggat lite på sistone jag vet. Jag mår lite dåligt över det för jag vill verkligen driva bloggen framot. Men, jag kan inte göra det för tillfället. Jag är dålig på att göra två saker samtidigt. Och då menar jag inte samtidigt, samtidigt som att göra läxorna och titta på film utan att blogga och driva klubb. Klubben kommer vara min prio 1 den närmsta tiden. En liten klubb, en ny klubb är oerhört känslig. Minsta felsteg och hela kluggen går i kras och man måste börja om från början. När man skapar en ny klubb är varja ny medlem viktig. Man har inte råd att förlora dem. Man måste hålla 100 % fokus på klubben och som klubbägare är det jätteviktigt att prata och umgås med alla.
 
Det är därför jag inte kommer blogga så mycket den närmsta tiden. Jag ska funkusera på att en gång i veckan skriva om onsdagsuppdateringar och kanske lite om hur det går med klubben d¨å och då. Detta kommer alltså vara tills jag har klubben i ett stabilt läge och inte riskerar att förlora alla mina medlemmar på grund av ett litet bråk.
 
 
En liten kik på klubb bloggen. Hawks.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback