En update!

Till att börja med har jag spelat aktivt i en och en halv vecka nu och tänkte börja blogga någorlunda regelbundet. Med regelbundet menar jag med jämna mellanrum. Det kanske blir två inlägg i veckan men jag ska väl försöka gräva lite djupare, typ.
 
Jag skrev ju att jag köpte Quasimodo av misstag men i övrigt har jag inte varit speciellt duktig på att presentera nya medlemmar i best-flocken. Efter att ha köpt min Selle Francais Megaknight (fortfarande smeknamnslös) köpte jag Silversong, Sully, min svarta arabhingst och inte långt efter det Achalteekern som jag trånat efter sedan den kom och dopte denna till Coraleye, Lyla. Därefter, ja den storyn finns att läsa några inlägg ner, kom Quasimodo, hans officiella namn är dock Marbleice. Nu för någon dag sedan införskaffade jag mig en grå Frisisk Sporthäst. Jag hade egentligen tänkt köpa den där araben jag planerade när jag fick hem Quasi istället. Men ja, jag ändrade mig i stista stund och jag ångrar inte det.
 
Här är han:
 
Wintercloud, Claude Frollo. Ja, jag har börjat följa ett visst tema när det gäller mina stora hästar..
I alla fall kallas han mest Clåd eftersom det ser gulligare ut.
 
 
Och med en bild på Dolly avslutar jag detta inlägg.
Hare bra. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback