Jag har överträffat mig själv

Jag har börjat spela igen, helt plötsligt. Grejen är att det här är helt olikt mig. Visst, jag har varit aktiv på många hemsidor i perioder. Då har jag tröttnat helt efter ett tag och sedan fått ett ryck och börjat spela igen dagar/veckor/månader/år senare. Då handlar det för det mesta om två saker.
  1. Jag får dåligt samvete för att jag lämnar något bakom mig och tvingar mig själv spela. Det var ungefär så här det gick till efter sommaren 2013. Jag hade egentligen inget jättesug, varken till att blogga igen (vilket slutade med att jag slutade helt) eller spela. Det funkade dock ganska OK, även om jag inte hade överdrivet mycket att göra.
  2. Jag började längta mig galen efter vad sidan erbjöd. Typ när jag började spela SSO efter sommaren 2012 (det var förövrigt då jag började spela mer "seriöst" och satsade på min dåvarande klubb Sea Wolves Order) Det var även ungefär såhär det gick till alla de gånger jag återvände till Stallet.se.
Inget av det här var fallet till att jag loggade in i lördags. Jag hade tråkigt, väntade på svar i rollspel. (RPGAREA.COM) och tro mig, jag har testat hur mycket saker som helst att roa mig med sedan jag slutade spela i julas. TV-spel, böcker, ja Rollspel också såklart. Nu hade jag inga idéer kvar så jag tänkte att jag skulle logga in snabbt och se var som hade hänt. Det slutade med att jag började levla, och göra dagliga (typ fiske) som jag inte ens brydde mig om att göra när jag spelade timmar om dagen. Samma sak hände på söndagen och igår.
 
Så för att fatta mig kort: Jag har börjat spela igen helt oavsiktligt. Jag ängnar mig mest åt uppdrag, och lopp. Så när uppdragen är slut loggar jag ut.
Detta kanske ändras, kanske blir jag mer social. Eller så slutar jag bara när alla hästar är i lvl 15. Vi får se.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback