Massa nya härliga personer i Skördebygden

Något jag tycker att SSO-teamet alltid lyckas bra med är att skapa unika personligheter. Jag har nog aldrig spelat ett spel där så många karaktärer har helt enga karaktärsdrag. Tänk vilket jättejobb dom måste lägga ner på alla dessa karaktärer men även hur ofantligt roligt det lär vara. Om jag bara ska dra ett exempel: Gavin.Min första reaktion var "nej med så trevlig han är" Men efter att ha lärt känna honom märker man ju att han är mer än så.
 
 
Jag kunde inte sluta skratta när ha sa det för tredje gången, klockrent! Och det var även lite intressant att han förväxlade oss med både Lisa och Linda. Och sen när han började babbla på om att jag hette Megaknight och sedan drog till med repligen "På min tid hade vi fina namn som Lisa, Linda och Maggie" Fick jag nog och förjade skratta okontollerat. Tänk va trevligt ändå att vi kan ge oss ett så gott skratt.
 
Dessutom älskar jag Miss Drake. Jag är faktsikt lite "ond" av mig. Eller har i alla fall intresserat mig av den onda sidan. T.ex är jag en Slytherinare alla dar i veckan och tycker att Clove borde vunnit Hunger Games alla dar i veckan!
 
 


Fin blogg! Tack för informationen du gav vid Jarlaheims fontän idag. Jag har läst och läst och beslutat att detta nog är klubben för mig. Jag har inte varit med i en klubb tidigare, jag är ganska ny medlem. Men jag är på level 14 och har tillgång till hela kartan.
Jag har inte tid att vara med på varje aktivitet jämt men de aktiviteter ni har verkar vara väldigt roliga och jag är taggad att prova.

Tack för erbjudandet!

Svar: Låter super duper! Är inte säker på att du kommer se det här men mejlar dig hur som helst på SSO imorgon! ^^
Maggie Westbridge

2013-10-27 // 20:25:57

haha jag heter ju lisa så jag skrattade typ i hjäl mig när han sa: på min tid hade vi fina namn som lisa,linda och lisa. hahahha

2013-11-04 // 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback