Nu blev jag så himla glad att jag bara måste blogga!

Har ni sett uppdateringen? Trodde väll det! Äntligen får jag mitt efterlångtade championat i Firgrove! (Det var faktiskt en av anledningarna till att jag flyttade dit för ett tag sedan. Slut på väntandet! Men det skulle inte förvåna mig om jag suger totalt på det, precis som med Gåc..
 
Nytt championat i Firgrove!
 
 Och en till sak: (Jag citerar)
"Vi kan meddela er att den efterlängtade hästfunktionen kommer någon gång i April! Vi kommer komma med mer information snart så håll ett öga på nyheterna framöver!"
 
Kan det bli bättre!? Det var precis detta jag har väntat på, bekräftelse. Inte från någon random unge som säger att "GM sa att hästfunktionen kommer på onsdag" utan från skaparna själv! Jag tror inget förens jag ser det, så är det! xD Jag var nästan helt säker på att hästfunktionen inte skulle komma bara sådär. Tänk efter.. Ni säger hela tiden att ni önskar att det ska komma nya områden på uppdateringen. Har ni redan glömt hur stor uppståndelse det var innan GÅD kom ut? Månader innan fick vi höra talas om det och sedan kom det releasedatum och alla väntade spänt. Tror ni att det ska gå annorlunda till när Jorviks stall-området öppnar? Knappast... Ju större händelser desto tidigare går dom ut med information ;3
 
Max 4 / 5 veckor kvar nu. Glöm inte att spara era Star Coins!
 
Ps. Jag kommer ha lite av en bloggpaus framöver men det betyder inta att jag struntar i att blogga när jag väl har något att blogga om. Det betyder endast att jag inte pressar mig till att komma på något att skriva om ;3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback