En trevlig upptäckt

Jag har inte varit på Moorlandstranden på evigheter, men pinsamt nog var det först idag som jag blev vänligt inställd med A.A.E och därmed fick välja vem som skulle jobba i observatorieaffären. Så när jag ändå var där nere och snackade med #347 eller vad han nu heter passade jag på att ta en kort tur längs strandkanten. Det kan ju vara så att jag är superefter just nu och att näst intill alla redan sett detta och alla bloggar skrivit om det. Men det känns som att även under den tiden jag var oaktiv på SSO följde jag diverse bloggar ganska flitigt ändå. Inte skulle jag väll kunna missa det på alla?
 
Hur som helst snackar jag om detta:
 
 
Längs bort fann jag en liten brygga. På denna lilla bryggan hittade jag dessutom tre små stugor, något jag antar i framtiden ska bli en affär och två högar med småkrafs som jag har bestämt är två fiskespön, en håv, en låda med drag och en väska. Jag antar (Fast det är bevisat att mina antaganden ofta inte är sanna) att vi inom en snar framtid kommer kunna fiska på Moorlands strand och att butiken ska bli en ny fiskebutik.
 
Jag är inget fan av fisket men jag vet med mig att det finns en del som tycker det är mycket underhållande. Vi får helt enkelt se hur det blir i framtiden. Och om det är så att jag är helt ute och cyklar får ni gärna skriva det i en kommentar och om detta mot förmodan skulle vara nytt för er kan ni också skriva det och tacka för att jag är ett sådant ljushuvud.


O.O Jag har inte heller sett det, tycker faktiskt att det var liiite spännande. For some reason.

2013-07-30 // 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback