En mardröm?

Rubriken kanske låter lite skrämmande men det är inte riktigt så illa. Men jag har tänkt en del på Södra Jorik. Hur kommer det se ut när vi får tillgång till denna vackra del? Tänk er att SSO teamet känner en så stor press från medlemmarna som tjatar och tjatar på att de ska öppa området att dom bestämmer sig för att bara öppna en liten del.. 
 
 
För om man tittar efter. När hela södra Jorvik har öppnat kommer spelytan nästan att ha ökat med 100 % (Den blir dubbelt så stor alltså) I alla fall om den "stora" ön man ser längst ner också öppnar, den som man ser om man blickar bort från Fort Pinta.
 
Tänk er att den dagen vi "kommer in" i södra Jorvik kommer vi bara ha möjligheten att rida ett par hundra meter, Vi säger att vi kan rida till Nya och gamla Hillcrest men att vi därefter kommer mötas av bergskedjor, en grind eller ett fullt staket och sedan upplysas om att vi i framtida uppdateringar kommer få tillgång till större ytor.
 
Tänk efter, jag påstår inte att det är såhär, men inners inne känner jag att det är möjligt. Man hade jobbat på spelet i år innan det öppnades i oktober 2011. Jag tror att ytters få av oss förstår hur lång tid det tar att skapa ett spel, jag gör det inte. Dessutom har World of Horsecraft inte så många anställda (Rätta mig om jag har fel) vilket gör att det tar ännu längre tid.
 
Jag förstår varför dom väljer att göra det men jag hoppas verkligen att den dagen Södra Jorvik öppnar är det allt vi får tillgång till. Nya marker att utforsta och massa nya uppdrag att göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback