Det är bekräftat, stallhjälpen!

Jag måste medge att det är en riktigt cool funktion. Om "hjälpredan" dessutom rör sig som på bilderna är det ju superhäftigt! Jag kommer utan tvekan använda mig av denna funktionen när jag är bortrest visst är det billigare att tvinga sina vänner att ta hand om ens hästar men om det vore så att dom glömde (för vi är bara människor och människor kan göra misstag) ett par dagar är det kört.
 
Stallhjälpen!
 
Och när det kommer till kläderna är det bara till att hålla tummarna att de är snygga. Det var enligt mig alldeles för läng sedan som vi fick en ny uppsättning kläder så jag är än så länge väldigt posetiv till uppdateringen. Dock tycker jag det är tråkigt att det inte var några tröjor eller byxor, för det är ju endå det man behöver mest av för att kunna variera sina outfits.
 
Och sist men inte mist får vi hoppas att alla de buggar som uppstod förra vecka har ändrats. Jag står inte ut med att det är ljust vid midnatt så det hoppas jag att det blir ändrig på.
 
Och det första jag gör när serven öppnar är att jag levlar klart Perrí och sedan köper mig en ponny. Ha en bra onsdag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback