Hemma och fortfarande vid liv

Under ett bra tag nu har jag funderat mycket. På vad jag vill och vad jag inte vad, vad jag kan och vad jag inte kan. Jag har kommit fram till väldigt mycket men det enda viktiga här är väll egentligen att jag vill spela SSO. Spelar ingen roll vilka andra spel jag spelar. Jag är fortfarande lika medveten att det är SSO jag älskar trots att jag inte alltid orkar ta mig samman för att uppleva det.
 
Men jag är tillbaka nu, både på SSO och på bloggen. Jag börjar lite lugnt och skriver kanske ett inlägg om dagen för att öka successivt.
 
I bloggens begynnelse skrev jag allt som om det hände på riktigt, sedan övergick jag mer till att diskutera, analysera och jämföra, så jag tänkte faktiskt testa att göra båda den här gången. Inte överdriva och hitta på tävlingar som jag vinner eller hästar som rymmer och jag kommer heller inte att fråga en kompis om hon vill "Äta lunch på café pinta" bara för att jag ska ha något att skriva om. Utan mer träningar, upptäcktsfärder, äventyr och roliga stunder med underbara vänner.
 
Planerar ett inlägg för ikväll där jag ska beskriva min avatar Maggie Westbridge lite närmare så förbered er för ett inlägg med mycket text och bilder.
 
 
Tre fräscha bilder från idag. Hade lite kul på väg till GÅD där jag skulle göra uppdragen med Rob och Bob som jag inte lyckats göra färdigt.
 
Nu har jag ungefär hälften kvar tills jag blir populär med vingårdens trädgård och har inte ens börjat med A.A.E uppdragen än. Plus att jag måste fixa den dumma autografen åt May. Utöver det är det ju hästarna som ska levlas.


Åh, vad kul att du är tillbaka! Jag kommer definitivt att följa dig.

Jag måste ändå passa på att fråga; hur har det gått med Water Hawks? Har du upplöst klubben? Jag skulle vara intresserad av att gå med.

Svar: Water Hawks upplöstes tyvärr för ganska länge sedan. Direkt när jag började bli oaktiv fick jag ångest över att ha en klubb med medlemmar för lojala för att gå ut trots att jag förklarade hur det låg ut, så jag tog bort den. Dock planerar jag att skapa klubb igen så fort jag säkrat min tillvaro på SSO så det inte blir som med WH. Men om du skulle vilja gå med i den nya klubben är det bara att hålla ögonen öppna här på bloggen, när det väl händer kommer det vara omöjligt att missa. c;
Maggie Westbridge

2013-07-26 // 19:40:08

Kul att du är tillbaka igen, har saknat din blogg :)

Svar: Det gör mig jätteglad att höra! Det är kul att vara tillbaka c:
Maggie Westbridge

2013-07-26 // 20:37:08

Jaha, ja jag förstod nästan det. :)
Jag brevar dig om du skapar en ny klubb (om jag är klubblös då alltså:) )

2013-07-26 // 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback