Onsdagsuppdatering

Nya kläder och husdjur!
 
2013-01-09 08:00:00

Hejsan!

Våren är på intåg på Jorvik. Snön har äntligen töat bort och nu går vi mot ljusare tider!

Ny utrustning:
- En ny laddning av utrustning har kommit till utrustnings-shoppen i Firegrove! Rid dit och kolla in den!



Ny snygg utrustning!

Nytt husdjur:
- En ny liten hundvalp har kommit till djurshoppen Pet Shop Girls i Fort Pinta!

Ps. Glöm inte bort att träna med din druidinstruktör i veckan! Ds.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
________________________________________________________________________________
 
Jag tyckr att detta var den snålaste uppdateringen på länge, tyvärr. Jag har ju faktiskt inte sett utrustningen än men kommer nog ändå inte köpa något då jag sparar till en till häst! :'3
 
Husdjuren skiter jag i, jag har två hundar, thats it. O.o
 
Om ni undrar varför jag har haft så dålig uppdatering de senaste dagarna är det för att internetuppkopplingen hemma har bestämt sig för att inte funka. Det går knappt att komma in på spelet men lyckas i alla fall ta mig in och ta hand om Nightdream. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback