Lycklig Maggie! :']

Mitt i allt vimmel ser jag en liten blå ruta komma upp i högra hörnet. På den stod inget mindre än "Morlands Championat startar om: 6 min!" Snacka om att jag blev glad. Jag har ju hört från andra att det funkar igen men det kom sådär plötsligt! :'3
 
Så jag skyndade mig iväg till Moorland, var rädd att jag inte skulle hinna så bytte till tävlingskläder på vägen xD Sedan när jog kom fram, 3 min innan kom jag på att jag var kiss-nödig (nervositets-kiss-nödig O.o) Jag ska vara ärliga mot er... jag skakar än haha. Jag blir så sjukt nervös. Men Nightdream var i toppform och ja.. det var grymt hård konkurans men:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick till och med rätt pris! :D Ska gå och hämta den nu.. x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback