Så det blev ett nytt championat ändå!

Spännande race!
 
Jag misstänkte ju att det var dags snart, haha pro jag är xD
 
Men jag blve riktigt besviken på att inte Moorlands championat går längre. Hade verkligen varit kul om de gått båda två. De ena skulle ju kunna vara 18:00 och det anda 20:00. Aja, surt liv x)
 
Men en sak snälla sluta med kläderna! Nu har det kommit kläder eller utrustning kanske 10 veckor i rad. Ja jag tycker det är kul med kläder men det känns som om ni bara slänger in några tröjor för att fylla ut. Innan kom det ju bara kläder ibland och när det kom var det ordenligt med kläder olika kläder i teman m.m. Nu blir det ju bara ett par t-shirts i olika färger. Vi får hoppas att det är för att dem jobbar så mycket med kommande områden & funktioner. :3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback