En bra dag

 
Dagen har än så länge varit mycket posetiv. Till exempel på blev Soya nyligen level 15 vilket betyder att det är Supernovas tur att börja tränas. Jag hade dessutom äntligen råd med ett par hästskor till Soya, självklart ska hon ha det bästa av det bästa med detta betyder att jag har slut på JS för tillfället. Utöver hästskorna fick Soya även en sadel, ett träns och en filt. Jag tror att de tillsammans kostade 104 starcoins. Det får bli hennes speciella utrustning, jag tycker verkligen att den gröna nyansen passar henne och den kopparfärgade filten är liknar färgen på hennes tagel.
 
Supernova är än så länge i level 6, halvägs till 7 så jag har ett litet försprång. Nu ska jag tänka på de små söta ponnierna så jag blir klar med Supernova innan de kommer. För jag ska inte köpa en till häst innan de jag har är full-levlade - klart slut.
 


Du kommenterade mitt inlägg och ville ha konstruktiv kritik på din blogg; jag gillar att du lägger upp mycket bilder, skriver långa texter och varierar dina inlägg riktigt bra. En grej du kan tänka på är att uppdatera lite oftare, bloggen verkar stå lite still just nu. Lycka till med din blogg! :)

2013-08-17 // 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback