Uppdatering!

Mina känslor kring uppaderingen är blandade men mestadels är jag otroligt glad! Att jag ska få ta del av hästarna är kul på sitt sätt men jag har bestämt mig för att vänta. Jag har kollat runt bland hästarna som säljs och har hittat två av intresse båda av rasen Holländskt varmblod. 
När det gäller den nya salongen är min lycka fulländad. Det finns en frisyr, det finns en vit frisyr, en vit frisyr med rosa lugg som får mitt hjärta att smälta! Och jag har redan bestämt mig, den ska bli min innan jag köpar min första häst!
 
 
Uppdragen ser jag fram emot så extremt mycket! Det var länge sedan jag och Nalle gjorde något riktigt spännande ihop och vad är mer spännande än huvudberättelsen?! Jag har höga förväntningar men tror att de nya uppdragen kan leva upp till det! Men det återstår att se!
 
När det gäller tröjorna som vann är jag också ganska nöjd. Alla är självklart inte lika fina och min absoluta favorit nämligen Nova Silverlords mörkerryttar-tröja blev tyvärr inte en av vinnarna men i helhet tycker jag att det är sju fina tröjor vi får möjligheten att köpa framöver. Av de sju som vann gillar jag pegasus-tröjan, sjömansblusen & den vita blusen med rosa krage mest. Dock är jag inte säker på om pegasus-tröjan blir lika snygg i spelet som på bilden.
 
I övrigt blev jag mycket förvånad både på kvaliten och kvantiteten i denna uppdatering. Det lönar sig när man inte har för höga förväntningar! Man blir alltid lyckligare i slutändan ;3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback