Sparkle

Får jag presentera er för Sparkle min nya ögonsten. Detta är en nyupptäckt hästras och det undersöks fortfarande om det verkligen är en häst eller bara en transformerad ailen. Hur som helst har jag fått ansvaret för att ta hand om honom tills forskarna vet mer. En liten trevlig bild:
 
 
Denna hästrasen kännetecknas för sin lysande hud och har faktiskt inte ett enda hårstrå på kroppen. Manen och svansen består av vackert blå eldflammor som mot förmodan inte bränner sin ryttare om den litar på henne/honom. Den springen fortare än någon annan känd hästras. För tillfället går rasen under namnet Neonulius Pusculiusius Culiosus Blåsippus.
 
Obs! Bör behandlas med största respekt. Bör ej hållas av oerfarna ryttare och/eller småfolk.
 
Och ja, jag är tillbaka för att börja blogga igen! Just denna veckan kommer inte uppdateringen vara 100 för är i stockholm för tillfället men den kanske kommer vara 86 +/- 10. :3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback