Posteffekter eller inte?

Jag läser ganska ofta på bloggar om posteffekterna. Oftast handlar det om folk som tippsar om att slå av posteffekterna för det blir "snyggare" eller ser mer verkligt ut. Att säga att det ena är rätt eller fel tycker jag onte man ska göra, det är 100 % en smaksak! Jag tycker det är väldigt fint att slå av posteffekterna men enligt min personliga åsikt tycker jag att det ser med verkligt ut med. Det blir liksom mer harmoni i bilden och färgerna smälter ihop mycket snyggare. Jag har för det mesta posteffekterna på men stänger ibland av den för att njuta av de vackra kontrasterna.
 
 
Sedan måste jag ju passa på att berätta om att bloggen fick besöksrekord igår! Drygt 25 % fler besökare är mitt förra rekord och det måste jag tacka för. Sedan jag började blogga igen för några dagar sedan har läsarantalet ökat drastiskt. Tack för det! :D
Exakt hur många besökare jag har är inte viktigt men jag kan berätta att det är långt mindre än hos dom som kallas "kända" Lika bra det, det motiverar mig att fortsätta! ;3


Är de där effekterna något man ändrar i spelalternativen? Jag har aldrig riktigt fattat det där :P

Svar: Precis så är det. ;3Spelalternativ - Grafik - Posteffekter.
Maggie Westbridge

2013-04-05 // 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback