Jag har ett problem.

Konsetrations problem, problem att hålla fokus. Jag har ofta flera bollar i luften samtidigt vilket gör att inget dera blir fullsändigt gjort. Jag har fortfarande inte gjort klart klubb bloggen vilket inte är bra! Det blir ingen klubb innan klubb bloggen är fullständig. Därför har jag bestämt mig för att göra en prioriteringslista:
  1. Mitt riktiga liv. (Men detta brukar det ändå inte bli mycket av... ^^')
  2. Klubb bloggen (Och sedan klubben)
  3. Träna Summersoul och blogga
    (Det vill säga att allt rullar på som vanligt)
Hur som helst har jag betämt mig för att inte göra ett enda blogg inlägg förens hela klubb bloggen är färdig och jag startat upp Water Hawks. Så om inlägg dröjer vet ni varför.. Detta kan ta en dag, det kan ta en vecka. Jag vet inte. Hur som helst måste jag bli bättre på att fukusera på det viktiga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback