De nya uppdragen

Nådde verkligen upp till mina förväntningar! Kul att få återse Dark Core's oljeplattform och nu har vi ju faktiskt möjligheten att återvända när vi vill! (Tror jag?) Det var ju lite samma visa som förra gången vi var där, ja förutom den spännande flykten men tyckte ändå det var spännade och framför allt upplysande! Detta har jag fått reda på:
 
  • Katja is back! Ja som den 4:e mörkerryttaren då alltså.
  • Mr. Sands har ljuscermonins bok - inte bra.
  • Justin är fett hjärntvättad.
  • Alla i Dark Core gillar lasange, men Justin gillar det mest.
  • Justin är jätte söt när har gör sitt glädjeskutt.
  • Lisa finns någonstans i Grådaggsbergen.
  • Sabine/Mörkerryttaren går jättecoolt.
  • Elizabeth tycker att det bästa sättet att stoppa Dark Core är att läsa. Inte jag!
  • Elizabeth kommer förmodligen läsa i en månad innan de kommit på något.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback