Presentation

Maggie Westbridge:

Mitt namn är då Maggie Westbridge. Jag är 14 år och kom till jorvik strax innan nyår (2011 till 2012) Jag skulle vara två veckor på Moorlands omtalde ridläger. Jag kunde knappt rida alls då och det var en riktig chock när jag fick  stora Nightdream som ridlägerhäst. Men jag är så glad för det nu! Efter att ridlägret var slut var det tänkt att jag skulle åka hem, men jag hade fått så många ny vänner och mitt gamla liv var inte så mycket att komma tillbaks till. Jag började på Silverglade byns grund skola och gick ut 7:an där. Nu för tiden rider jag runt häör på Jorvik och hjälper folk med alla möjliga sysslor. Desutom tränar jag väligt mycket, dressyr och terrängritt är favoriterna men Nightdream har även visat stor färdighet inom western. Förutom det så är jag mycket med mina vänner och så älskar jag kläder och shopping!
 
Jag avskyr all form utav mobbning! Jag förstår inte varför det finns folk som behandlar andra illa! Dessutom tycker jag inte om när folk tror att dom är bättre än andra. Det är klart att det finns folk som placerar sig lite bättre på topplistorna men det betyder inte att ban är mer värd än någon annan
 
 
Nightdream:
 
Det är jag som är Nighdream men när jag och Maggie är ensamma brukar hon kalla mig för Nalli *skratt-gnäggar*
Egentligen ägs jag av Tomas Moorland men Maggie känns fantiskt som min riktiga ägare! Jag är ett franskt halvblod på 8 år. Jag är 156 cm till manken och första gången Maggie såg mig såg det ut som hon tittade på ett hus eller nåt' *fnissar* Jag är en ganska så lugn häst men säger aldrig nej till en galopp och väl ute på tävlingsbanan gör jag riktigt bra ifrån mig. Jag älskar terrängritt och att galoppera i skogen. men på senaste tid har Maggie tvingat på mig någon tråkig "western" hon säger att det gör mig rörligare, humpf!  Jag är inte så bra på banhoppning, jag fixar inte dom skarpa svängarna! Men Maggie slutar aldrig att försöka, det är tydligen hennes dröm att tävla i fältävlan. Jag gör mitt bästa för hennes skull!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback