Event med Sea Wolves Order ♥

Jag hade en fantastisk eftermiddag idag med fantastiska Sea Wolves Order ♥
 
 
Vi var och tävlade i Gylleneåsarnas dal. Jag tror att alla hade supertrevligt! 
Det var dessa, något annurlunda, tävlingar som dök upp:
♦ Spring runt huset-race (Spring 5 varv runt jaspers hus och spr ing i mål)
♦ Labyrintracet till fots (Spring igenom hela labyrintkusten ända fram till smugglargrottan)
♦ Hitta Maggie i Västkobbens fiskeby (Maggie gömmer sig, alla letar)
♦ Simhopp ( Spring och hoppa ut från en bygga. Snyggast, längst och högst höpp vinner)
 
Som ni hör var det ytterst normala *host* tävlingar. Jag hade så roligt att jag glömde ta bilder.
Men jag lyckades i alla fall ta några uder simhoppet. Vi fick se några ytterst vackra hopp idag!
 
 
Till slut korades Lana Goldstorm till vinnare av Sea Wolves Orders första GÅD-mästerskap.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback