Titta det är Quasimodo

Alltså.. Jag vet inte varför han fick heta så. Jo förresten det gör jag:
Det var en gång en mycket fruktansvärt grym diktator vid namn Maggie Frollo som jagade efter en häst (ett namn till en häst) men under sin jakt dog hästen (drömmarna på att köpa hästen) för hon råkade fånga (köpa) en annan häst som hon inte ville ha. Först tänkte hon dränka hästen (skicka den till hästön) men sedan beslutade hon sig för att spärra in den förevigt i det mörka stallet dömd till att ringa i klockorna (äta sig tjock)
 
 
Känslofylld berättelse, jag vet. Det är klart att jag "ågrar" mitt köp, men under ömstädigheterna är jag ganska nöjd. Detta blir ju min andra frieser.. men ville ändå ha en till storhäst och det finns ingen andalusier jag känner att jag vill ha. Detta är alltså en hingst, Supernova är ett sto (Hon har btw blivit omdöpt till Esmeralda, heh) så dom ska väl få bli ett par. Hästen jag tänkte köpa var sabiano-araben, men... Det lär dröja ett tag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback