Ehm, hej?

Jag vet att jag sa att jag aldrig ska tillbaka hit igen, men det var inte riktigt sant. Grejen är att när saker gå snett i mitt liv är jag väldigt noggrann med att prioritera det ena eller andra. I det här fallet prioriterade jag bloggen sist. Anledningen till att jag ändå skriver här nu är att jag egentligen behöver prata med någon men det finns ingen att göra detta med. Jag har förmodligen flera underbara vänner på SSO som skulle lyssna men jag trivs ganska bra med att skriva ner mina tankar och känslor. I allmänhet älskar jag att utrycka mig i ord.
 
Hur som helst, i samband med att jag hälsade på Alice började jag även spela SSO igen. Faktiskt inte innan men det är inte viktigt i sammanhanget. I och med detta startar jag igång Wicked Wolves igen, denna gång helt utan mål, frånsett att omringa mig med vänner som jag bryr mig om. Självklart är alla välkomna som vanligt, så länge de bidrar till den positiva stämningen och inte tvärt om. WW kan vara det bästa beslut jag tagit under min tid på SSO så jag är väldigt glad att jag inte upplöste klubben. ♥
 
Och förresten, jag skulle tekniskt sett kunna tänka mig blogga igen. Fast i så fall endast mina vrickade åsiktsinlägg. Jag tror att tiden för outfitbilder och info om nya hästar är ute när det gäller min blogg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback