Vart tog den vägen?

Några av er undrar nog vart den där nedrans vodeologgen tog vägen. Jag kan stolt meddela att jag inte tröttnat på att göra dem riktigt än. Nej, det är så att i fredags hade vi tjejer i klassen en klassisk "tjejkväll" och det var inte riktigt något för mig, och igår var det någon form utav kalas för farmor och farfar. Sen så sov vi över på hotell tills idag (Jag fick eget rum och sov på tvären i en dubbelsäng)
 
Lite tidigare idag satte jag mig faktiskt ner och filmade ett rejält gäng med videos och började klistra ihop loggen. Ja tills det att Movie Maker bestämde sig för att "inte svara" och ärligt talat, då fick det vara nog. Jag skrivar kanske ett inlägg imorgon med Vloggens huvudämnen men jag sketer i att göra någon för denna veckan. Ni får helt enkelt vänta tills på lördag.
 
Arkivbild för att bildlösa inlägg är så tråkigt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback